IT Consulting & Soft Developer

Інформація про программу BackOffice4Bank

BackOffice для супроводження

кредитної заборгованості в Банку – 24 години

 

            Автоматизація супроводу кредитів для банків це сьогодні не забаганка, а життєва необхідність, без якої банки можуть втратити зв'язок з позичальником та відповідно зі своїми грошима. Тому важливим фактором такої співпраці є побудова сучасної системи обслуговування кредитної справи, яка повинна спростити та одночасно посилити контроль за позичальником та обслуговуванням кредиту  в цілому. Тут ми повинні наголосити, Кредит -це не тільки оформлення в системі, це процес наприкінці якого Клієнт повинен повністю розрахуватись з банком. Стандарт ISO 9002 говорить, що якщо к кожній точці процесу ми гарантуємо його виконання, то і в цілому процес буде виконаний. Тому важливу роль у цьому процесі надається підрозділу, який контролює супровід кредитів.

            Ми пропонуємо запровадити новий сучасний комплексний підхід до супроводу кредитів, що забезпечить банк не тільки механізмами спілкування з клієнтом від ранніх стадій видачі кредиту до його супроводження в режимі проблемної заборгованості, дієвий контакт між структурними підрозділами, що беруть участь в процесі обслуговування кредитної заборгованості, але й всі форми звітності та інформації для аналізу.

            Програмний комплекс працює на незалежній платформі та не потребує додаткового програмного забезпечення чи придбання обладнання. Легко інтегрується з будь-якими операційними системами банку (ОДБ) для обміну інформацією.

Увесь комплекс розроблений  по модульному принципу і впроваджується в банку етапами, що надає банку можливість вже у перший місяць розпочати роботу з клієнтами. (!) Усі процеси у системі формалізовані та виконуються відповідно до розробленої логіки подій, при цьому жодного впливу на роботу системи працівники не мають.

 Досвід роботи в розробці програмного забезпечення для банків – 14 років.

            Короткий опис модулів системи

Система складається з 3-х основних модулів:

·         Модуль Call Центр - контактування клієнтів з банком та банку з клієнтами.

o   Реєстрація звернень клієнтів по різних питаннях.

§  Реєстрація проблем клієнтів, з подальшою передачею цих проблем відповідним службам

§  Надання відповідних консультацій клієнтам

o   Формування відповідних завдань по супроводу кредитної справи:

SMS-розсилка повідомлень

§  Нагадування про сплату – автоматична  sms-розсилка в задані часові періоди

·         Щоденно вночі автоматично формується черга для розсилки СМС позичальникам та боржникам з нагадуванням про планові та прострочені платежі.

Телефонний контакт з клієнтами

·         Щоденно вночі формується черга завдань для працівників Call-центру по роботі з клієнтами банку.  Дана функція використовується  як для  роботи з простроченою заборгованістю,  так і для проведення опитувань та інформування клієнтів. У випадку виявлення системою недіючих номерів телефонів або тривалої відсутності успішного додзвону – постановка завдання відповідальному працівнику на актуалізацію даних в системі.

·         Реєстрація результатів перемовин з клієнтом та постановка завдання з визначенням контрольної дати контакту з клієнтом чи сплати заборгованості.

 

Даний модуль спільно з наступним може використовуватись також в маркетингових цілях для інформування клієнтів про нові банківські продукти і послуги

 

·         Модуль Print Центр – друкування відповідних документів для надсилання клієнтам та роботи з листами, які були повернуті поштою.

o   Друкування листів відповідно до завдань.

§  Цей модуль формує відповідно до вимог друковані документи та реєструє їх у системі . Це можуть бути листи-вимоги, іпотечні повідомлення, інші документи (запрошення, подяки, рекламні листівки і т.д.), що мають стандартну форму.

o   Реєстрація листів, які були повернені поштою до банку. Реєструє повернення листів та зазначає причину повернення, блокування  в подальшому надсилання листів  по невірних  адресах та постановка задачі для відповідального працівника по актуалізації даних в системі, а також передача функцій контакту з клієнтом на інший модуль чи структурний підрозділ.

 

·         Модуль Check Центр – супровід кредитної заборгованості.

o   Прийняття справи до супроводу.

§  Система інформує відповідального працівника про видачу нового кредиту.  Звірка працівником заведених даних позичальника та кредиту в систему, звірка комплекту документів, підтвердження про взяття на супровід. Формування акту прийому - передачі  документів.

§  У разі відсутності комплекту документів , формується реєстр, звіряється керівником та надається для усунення проблем.

o   Формування відповідного завдання по моніторингу.

§  Відповідно до завдання працівнику встановлюються контрольні дати проведення оцінки фінансового стану позичальника, періодичного огляду заставного майна позичальника , виїзду до позичальника і т.д.  Може друкуватись стандартний документ для здійснення тих чи інших дій. 

o   Реєстрація відповідного звіту та фото або відео даних по заставі.

§  Після перевірки майна, працівник реєструє у системі акт огляду майна разом з фотознімками  - документи зберігаються  у електронній справі позичальника. При необхідності формується завдання на передачу справи до іншого структурного підрозділу (відсутність майна, пошкодження, неможливість здійснення перевірки через відсутність контакту з клієнтом і т.д.).

o   Реєстрація Оцінки фінансового стану позичальника.

o   Реєстрація звітів по результатах виїзду до позичальника.

o   Реєстрація  листів клієнтів, рішень  судових органів, виконавчої служби і т.д. Виставлення контрольних дат та завдань відповідно до алгоритму:

§  Передача справи до служби безпеки банку.

§  Передача справи в  Юридичне управління  для формування відповідних документів для подання у Суд.

o   Завершення роботи по кредиту.

·         Оцінка виконаних роботи та затрат, формування відповідного звіту та завершення дії кредиту.

o   Формування різнопланових звітів на потреби банку.


Додатковий  модуль:

 

o   Модуль Teaching Центр - навчання та тестування  виконує функцію інформування користувачів та проведення відповідних тестів.  Використовується  відділом по роботі з персоналом  для організації планів навчань та семінарів (тренінгів), аналізу рівня підготовки працівників, а також підрозділами бізнесів для ознайомлення з новими продуктами.

 

§  Формування різнопланових тестів.

§  Надання прав працівника на виконання тестів, обмежуючи їх часом та кількістю разів на проходження тестів.

§  Формування відповідних звітів по результатах тестів.

Понеділок, 19.11.2018, 18:09
Вітаю Вас Гість

Категории раздела

eXplorer4Bank
Аналітична програма для банків
BackOffice4Bank
BackOffice для супроводження кредитної заборгованості в Банку – 24 години

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 19

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поиск

Календарь

«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архив записей