IT Consulting & Soft Developer

Каталог файлов

Головна » Файли » BackOffice4Bank » Documents

Опис роботи системи - BackOffice для супроводження кредитної заборгованості в Банку
[ ] 24.02.2009, 20:34
Автоматизація супроводу кредитів для банків це сьогодні не забаганка, а життєва необхідність, без якої банки можуть втратити зв'язок з позичальником та відповідно зі своїми грошима. Тому важливим фактором такої співпраці є побудова сучасної системи обслуговування кредитної справи, яка повинна спростити та одночасно посилити контроль за позичальником та обслуговуванням кредиту в цілому. Тут ми повинні наголосити, Кредит -це не тільки оформлення в системі, це процес наприкінці якого Клієнт повинен повністю розрахуватись з банком. Стандарт ISO 9002 говорить, що якщо к кожній точці процесу ми гарантуємо його виконання, то і в цілому процес буде виконаний. Тому важливу роль у цьому процесі надається підрозділу, який контролює супровід кредитів. Ми пропонуємо запровадити новий сучасний комплексний підхід до супроводу кредитів, що забезпечить банк не тільки механізмами спілкування з клієнтом від ранніх стадій видачі кредиту до його супроводження в режимі проблемної заборгованості, дієвий контакт між структурними підрозділами, що беруть участь в процесі обслуговування кредитної заборгованості, але й всі форми звітності та інформації для аналізу. Програмний комплекс працює на незалежній платформі та не потребує додаткового програмного забезпечення чи придбання обладнання. Легко інтегрується з будь-якими операційними системами банку (ОДБ) для обміну інформацією. Увесь комплекс розроблений по модульному принципу і впроваджується в банку етапами, що надає банку можливість вже у перший місяць розпочати роботу з клієнтами. (!) Усі процеси у системі формалізовані та виконуються відповідно до розробленої логіки подій, при цьому жодного впливу на роботу системи працівники не мають. Модулі Call-центр та Print-центр були успішно впроваджені у фінансовій компанії, логістичній компанії «Міст-Експрес» для роботи з десятками тисяч клієнтів. Досвід роботи в розробці програмного забезпечення для банків – 14 років. Короткий опис модулів системи Система складається з 3-х основних модулів: • Модуль Call Центр - контактування клієнтів з банком та банку з клієнтами. o Реєстрація звернень клієнтів по різних питаннях.  Реєстрація проблем клієнтів, з подальшою передачею цих проблем відповідним службам  Надання відповідних консультацій клієнтам o Формування відповідних завдань по супроводу кредитної справи: SMS-розсилка повідомлень  Нагадування про сплату – автоматична sms-розсилка в задані часові періоди • Щоденно вночі автоматично формується черга для розсилки СМС позичальникам та боржникам з нагадуванням про планові та прострочені платежі. Телефонний контакт з клієнтами • Щоденно вночі формується черга завдань для працівників Call-центру по роботі з клієнтами банку. Дана функція використовується як для роботи з простроченою заборгованістю, так і для проведення опитувань та інформування клієнтів. У випадку виявлення системою недіючих номерів телефонів або тривалої відсутності успішного додзвону – постановка завдання відповідальному працівнику на актуалізацію даних в системі. • Реєстрація результатів перемовин з клієнтом та постановка завдання з визначенням контрольної дати контакту з клієнтом чи сплати заборгованості. Даний модуль спільно з наступним може використовуватись також в маркетингових цілях для інформування клієнтів про нові банківські продукти і послуги • Модуль Print Центр – друкування відповідних документів для надсилання клієнтам та роботи з листами, які були повернуті поштою. o Друкування листів відповідно до завдань.  Цей модуль формує відповідно до вимог друковані документи та реєструє їх у системі . Це можуть бути листи-вимоги, іпотечні повідомлення, інші документи (запрошення, подяки, рекламні листівки і т.д.), що мають стандартну форму. o Реєстрація листів, які були повернені поштою до банку. Реєструє повернення листів та зазначає причину повернення, блокування в подальшому надсилання листів по невірних адресах та постановка задачі для відповідального працівника по актуалізації даних в системі, а також передача функцій контакту з клієнтом на інший модуль чи структурний підрозділ. • Модуль Check Центр – супровід кредитної заборгованості. o Прийняття справи до супроводу.  Система інформує відповідального працівника про видачу нового кредиту. Звірка працівником заведених даних позичальника та кредиту в систему, звірка комплекту документів, підтвердження про взяття на супровід. Формування акту прийому - передачі документів.  У разі відсутності комплекту документів , формується реєстр, звіряється керівником та надається для усунення проблем. o Формування відповідного завдання по моніторингу.  Відповідно до завдання працівнику встановлюються контрольні дати проведення оцінки фінансового стану позичальника, періодичного огляду заставного майна позичальника , виїзду до позичальника і т.д. Може друкуватись стандартний документ для здійснення тих чи інших дій. o Реєстрація відповідного звіту та фото або відео даних по заставі.  Після перевірки майна, працівник реєструє у системі акт огляду майна разом з фотознімками - документи зберігаються у електронній справі позичальника. При необхідності формується завдання на передачу справи до іншого структурного підрозділу (відсутність майна, пошкодження, неможливість здійснення перевірки через відсутність контакту з клієнтом і т.д.). o Реєстрація Оцінки фінансового стану позичальника. o Реєстрація звітів по результатах виїзду до позичальника. o Реєстрація листів клієнтів, рішень судових органів, виконавчої служби і т.д. Виставлення контрольних дат та завдань відповідно до алгоритму:  Передача справи до служби безпеки банку.  Передача справи в Юридичне управління для формування відповідних документів для подання у Суд. o Завершення роботи по кредиту. • Оцінка виконаних роботи та затрат, формування відповідного звіту та завершення дії кредиту. o Формування різнопланових звітів на потреби банку. Додатковий модуль: o Модуль Teaching Центр - навчання та тестування виконує функцію інформування користувачів та проведення відповідних тестів. Використовується відділом по роботі з персоналом для організації планів навчань та семінарів (тренінгів), аналізу рівня підготовки працівників, а також підрозділами бізнесів для ознайомлення з новими продуктами.  Формування різнопланових тестів.  Надання прав працівника на виконання тестів, обмежуючи їх часом та кількістю разів на проходження тестів.  Формування відповідних звітів по результатах тестів.
Категорія: Documents | Додав: explorer4bank
Переглядів: 1054 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
П`ятниця, 29.03.2024, 11:35
Вітаю Вас Гість

Категории раздела

Documents [3]
Документація

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всього відповідей: 19

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Поиск